دروازه‌بان تیم ملی آمریکا: صحبت اضافی با بازیکنان مضر است

تیم هاوارد معتقد است صحبت با هم تیمی‌ها اگر به شیوه صحیح صورت بگیرد، بسیار مثبت است

اگر مدافعین و هم تیمی‌ها از زیاد صحبت کردن بیش از حد من احساس نارضایتی دارند، پس چگونه می‌توان به عنوان یک دروازه‌بان در صحبت‌ها تعادل برقرار کنم؟
من زیاد صحبت می‌کنم اما زمانی ارزش پیدا می‌کند که در آن احترام باشد. من فکر می‌کنم که صحبت با بازیکنان روند مثبتی در تیم ایجاد می‌کند. زمانی که آن‌ها می‌گویند: «برای فریادت تشکر می‌کنم یا صحبت خوبی بود.»، این روند مثبت به خوبی حس می‌شود. آن‌ها با گفتن: «باشه من چیزی را که گفتی انجام می‌دهم»، به من اعتماد به نفس می‌دهند. شما تنها باید به روند مثبت سازی تیم و به بازیکنانی که از پشت سر خود اطلاعی ندارند کمک کنید. در غیر این صورت هرگز حرف های زیاد و متداوم مفید واقع نمی‌شود.

دروازه‌بان‌هایی هستند که همیشه با کلمات آزاردهنده و منفی، جو بدی را در تیم حاکم می کنند. در واقع اگر صحبت های یک دروازه بان اینگونه باشد هیچ فایده ای برای تیم ندارد، بلکه بسیار مظر است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 بهمن 1394 | 19:26 | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.